• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen (Prisbump) SEIKO Navigator 6117-6410 GMT

skoofa123

Omega
Pris
4700
Returpolicy
nej
Bilder Skickat
  1. Ja
PRISBUMP

Kära medlemmar!

För finansiering av nytt klockköp så tvingas jag göras av med ett fantastiskt fint ur som jag tagit väl hand om under de senaste åren.
Detta är en härlig Seiko Navigator GMT från 1970 i pepsi utförande.

Boetten är i väldigt fint skick, smått polerad men utan skråmor. Urtavlan är fantastiskt intakt med en jämn och fin "stockholmsvit" patina.
Klockan blev servad ca 2019 av föregående ägare, den ställer om både tid och datum (qucikset) väldigt bra.
Det automatiska urverket fungerar felfritt!

Jag bjuder gärna på en rekommenderad frakt, men kan även mötas upp i Stockholmsområdet.
Klockan kommer ett stilrent svart läder band.

Se gärna referenser i min signatur nedan!

Allt väl!
 

Bilagor

  • IMG_0835.PNG
    IMG_0835.PNG
    152.1 KB · Visningar: 31
  • IMG_0834.PNG
    IMG_0834.PNG
    161.6 KB · Visningar: 23
  • IMG_0832.PNG
    IMG_0832.PNG
    255.9 KB · Visningar: 29
  • IMG_0831.PNG
    IMG_0831.PNG
    257.9 KB · Visningar: 28
Topp