• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Orange Monster Gen 2

Noxin

Omega
Pris
3000
Returpolicy
24h om något inte är beskrivet korrekt. Ingen retur vid F2F
Bilder Skickat
  1. Ja
Behöver rensa ur klocklådan så då får denna tyvärr lämna då den inte längre får så mycket handledstid som den förtjänar.
Klockan är en Seiko Monster med 4R36 urverket. Den införskaffades 2014 ifrån creationwatches och jag är andra ägaren som köpte klockan här på forumet 2015. Endast klocka.

Har inte mätt upp gångavvikelsen men verkar inte vara några större avvikelser vad jag har märkt, endast nyttjat klockan någon dag här och där senaste 2 åren. Länken är ca 18cm just nu. Lumen är fortfarande helt grym.

Den är använd men i gott bruksskick inga direkta dings men så klart finns repor, speciellt på claspen. Bara att kika på bilderna och hör av er om det är några frågor.

Kan vara intressant att byta mot någon Quartz-dykare. T.ex. Seiko Solar Sumo Chrono, Breitling, Grand Seiko Quartz etc. Bara att pinga mig med förslag.

Screenshot 2020-03-17 at 09.11.24.png
 

Bilagor

  • Screenshot 2020-03-17 at 09.11.15.png
    Screenshot 2020-03-17 at 09.11.15.png
    1.2 MB · Visningar: 8
  • Screenshot 2020-03-17 at 09.11.06.png
    Screenshot 2020-03-17 at 09.11.06.png
    1.3 MB · Visningar: 7
  • Screenshot 2020-03-17 at 09.10.57.png
    Screenshot 2020-03-17 at 09.10.57.png
    1.2 MB · Visningar: 9
Topp