• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Padi Limited Sänkt nu med 800kr!

Uret

Basic
Hej,

Priset satt till 4200:- (Sänkt från 5000:)
Min förra annons blev borttagen, det var mitt fel då jag missa "retur" säljer min Seiko Padi Prospex Kinetic. Uttagen på klockmaster Globen för 2 månader sen. Kommer givetvis med kvitto,Cert och Box osv.

En fantastisk fin klocka med stor potiential,Klockan var ett impulsköp och lite av en "videovärvning och desperation" bilderna agenten (Säljaren) hade lagt upp var så bra så jag var helt enkelt tvungen att slå till och chansa. Seiko Prospex har alltid levererat när han suttit på min vrist men tyvärr inte fått den uttalade rollen som han utlovades och det har lett till att han fått sitta på läktaren med övriga Klockor. Anledningen är att helt enkelt att han inte kommer överens med klockrummets största diva "Hublot" precis som en flickvän eller ett barn så kräver Hubben ständigt uppmärksamhet och vill bäras konstant. Som alla vet så är det bäst att alltid hålla efter Stjärnan. Min "Cavani" får helt enkelt lämna plats för Zlatan.
Jag önskar Seiko Padi ett nytt hem där han förtjänar en ny vrist så han kan göra succé.

Ingen retur vid F2. Om klockan skickas och den inte har vart som jag beskrivit så är det givetvis money money tillbaka.

Tack KS för ett grymt forum.
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    98.4 KB · Visningar: 1,492
  • image.jpg
    image.jpg
    81.1 KB · Visningar: 1,541
Senast ändrad:
Topp