• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SEIKO PADI SRPA21

-JL-

Silver
2-Faktor
Pris
2700
Returpolicy
Ingen ångerrätt men om något skulle vara fel så löser vi naturligtvis det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Sommaren närmar sig fortare än du tror och har du inte säkrat upp sommardinkan ännu så är det hög tid nu :)
SEIKO Padi turtle säljes. Klockan i sig kräver väl ingen närmare presentation men skulle du mot förmodan missat den rekommenderas följande tråd:
https://klocksnack.se/threads/release-seiko-turtle-padi-srpa21.57853/
Klockan köptes ny av mig och säljes fullset. Spår av användning finns såklart men inga dings och inga repor i glaset. Länken är kortad men obetydligt använd då jag rockat den på gummi. Alla länkbitar följer med.
Vid smidig affär ingår även det blå Bonetto gummit på bilden som jag tycker klär klockan riktigt bra.
Pengarna skall till annat köp så inget byte denna gången, alt som delbetalning på en SEIKO 7549-7010, SBNN031 eller SBBN035

73B2B186-5D21-4FD5-9B89-5928B8D27C4A.jpeg


C44BB416-51BE-4A7D-BFAA-DADE52297610.jpeg


-JL-
 
Senast ändrad:
Topp