• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Padi eller sinn

  • Padi

    Röster: 18 20.9%
  • Sinn

    Röster: 68 79.1%

  • Totala väljare
    86

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Kag skulle gå på sinn. Jag har i te provat något av iren.
Jag upplever sinn som det rolex var för 30-50år sedan, dvs en klocka som är till för att användas. Seikon är seiko.
Jag hade en sinn 103 st sa som jag sålde. Tyvärr, ångrar mig lite nu. Tyckte om den väldigt mycket.

Om du tror du kan bära upp padi sä är det bar att prova. Ligger ju en på ks, du borde inte förlora många hundringar på att prova.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Faktiskt en riktigt svår frågeställning, jag är inte avundsjuk på din sits.
Hur kommer klockan användas? Har du varierad klädstil precis som jag (skjorta & kavaj på jobb - tisha privat) så skulle jag nog ändå säga Sinn.
 
Faktiskt en riktigt svår frågeställning, jag är inte avundsjuk på din sits.
Hur kommer klockan användas? Har du varierad klädstil precis som jag (skjorta & kavaj på jobb - tisha privat) så skulle jag nog ändå säga Sinn.
Tror närmare exakt att jag bestämt mig för PADIn. Ändå intressant input, kommer ha klockan då och då i vardagen samt lite roligare tillfällen som resor etc. :) har inte kavaj allt för ofta men däremot förkommer skjorta då och då. Tror dock även det faktum att sinn är mer elegant att PADIn kan göra sig fin till en skjorta den med!
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Tror närmare exakt att jag bestämt mig för PADIn. Ändå intressant input, kommer ha klockan då och då i vardagen samt lite roligare tillfällen som resor etc. :) har inte kavaj allt för ofta men däremot förkommer skjorta då och då. Tror dock även det faktum att sinn är mer elegant att PADIn kan göra sig fin till en skjorta den med!
Definitivt! Den funkar ju skitsnyggt på skjorta, tänker mig en vit skjorta och jeans, blir ju klockrent.
Kör på PADIn, det är en grym klocka och värd det priset den listar :)
 
Topp