• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko Presage Coctail SRPB47J1 - Vintertidsprisbump

DML

Cartier
2-Faktor
Pris
2100
Returpolicy
Självklart, om min beskrivning inte stämmer.
Bilder Skickat
  1. Ja
2300:- 2200:- 2100:- inkl spårbar frakt.

Rensar ut i klocklådan, och nu är det dags för denna lilla skönhet :) Otroligt mycket klocka för pengarna! Inköpt i januari i år från Klockmagasinet, således även garanti kvar. I fint skick, finns ett par scuff-marks på länk och spänne (se bifogad bild där jag försökt visa dom så mycket som möjligt), ev. fåtal små märken på insidan bandhorn efter 2 armbandsbyten, men inga dings/repor såvitt jag kan se. Går bra, klockad till +3,5s de senaste tillfällena. Kommer fullset med inner- och ytterbox, manual, kvitto och samtliga länkbitar (just nu size'ad för 19cm handled). Ej intresserad av byten.

Diam: 40,5mm
Lug2lug: 48mm
Bandbredd: 20mm
Deployment clasp.
Gångreserv: c:a 41tim
Glas: Hardlex
Kaliber: 4R35
See-through back
SRPB47J1_1.jpg
SRPB47J1_2.jpg

Seiko-3.JPG
 
Senast ändrad:
Topp