• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko Presage SSA385J1 "Fuyugeshiki" Limited edition.

Stalrob

Cartier
Pris
5000
Returpolicy
Ingen retur, om inget annat avtalats.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS! Inledningsvis vill jag tacka för annonsplatformen!

Det är nu med lite sorg som jag säljer min SSA385J1, pga jag använder min Sarb065 lite mer frekvent, så den får inte så mycket handledstid.
Den är nästan aldrig använd, och jag hittar inga tydliga defekter/repor på varken boett,glas, eller länk.
Denna klocka tillverkades i 7000 exemplar och detta är nummer 3182 (märkt på baksidan)
Den har en väldigt snygg urtavla som påminner lite om grand seikos ikoniska snowflake,

Hade tänkt mig 5000 SEK
Presage.jpg 1587893232894..jpg 1587893259115..jpg

Köpte även ett oanvänt och oöppnat safirglas från long Island watch som kan monteras på.
Vill du ha med safirglaset blir det 1000 SEK extra. (Du tjänar ändå på frakt å tull-kostnaden)
1587893295771..jpg

Inte nöjd med prissättningen? Try me!

1587893317616..jpg

Edit: insåg att jag inte ens hade bild med den på länk så det kommer nu!
Edit2: Tog bort länken till en annan sida.
MVH Robert
 
Senast ändrad:
Topp