Jungelbobo
Basic
- Pris
- 7000
- Returpolicy
- Nix, är under garanti!
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Till salu har jag denna superfina 62MAS-inspirerade Seikon med ref: SPB051J1 och i toppskick!
Seikos bästa case i min mening på 42,6mm i diameter, 50mm lug-to-lug och 20mm mellan hornen. Bärs enormt snyggt och skönt.
Måste t.om. ösa lovord över länken som återigen är den bästa jag testat på en Seiko.
Inuti snurrar det enormt pålitliga 6R15-verket med 50h power reserve. Allt som allt en toppenklocka alltså!
Klockan är använd väldigt sparsamt och i toppskick! Någon enstaka hairline kan finnas på länk/spänne men inga större märken eller dings.
Plast på baksidan sitter fortfarande på!
Klockan inköpt 2020-08-07 hos Klockmagasinet så över 1 års garanti kvar.
Självklart full set med all dokumentation och alla länkbitar osv.
Prisidé: 7000:- inkl. spårbar frakt. (tidigare 7400:- )
Har många referenser från tidigare affärer!
Till salu har jag denna superfina 62MAS-inspirerade Seikon med ref: SPB051J1 och i toppskick!
Seikos bästa case i min mening på 42,6mm i diameter, 50mm lug-to-lug och 20mm mellan hornen. Bärs enormt snyggt och skönt.
Måste t.om. ösa lovord över länken som återigen är den bästa jag testat på en Seiko.
Inuti snurrar det enormt pålitliga 6R15-verket med 50h power reserve. Allt som allt en toppenklocka alltså!
Klockan är använd väldigt sparsamt och i toppskick! Någon enstaka hairline kan finnas på länk/spänne men inga större märken eller dings.
Plast på baksidan sitter fortfarande på!
Klockan inköpt 2020-08-07 hos Klockmagasinet så över 1 års garanti kvar.
Självklart full set med all dokumentation och alla länkbitar osv.
Prisidé: 7000:- inkl. spårbar frakt. (tidigare 7400:- )
Har många referenser från tidigare affärer!
Senast ändrad: