• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Prospex Padi GMT Kinetic SUN065 Prisbump 1/12! Nya Bilder.

chribba75

Omega
Pris
2200kr
Returpolicy
Ja, om skick avviker markant från bilder och beskrivning.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tja!
Säljer här min Seiko Padi Special Edition. Bytt til mig här på KS för ett tag sedan, men blev en C&R för mig då jag måste finansera nya köp.
Riktigt fint skick, inga dings eller grova repor. Lite hairlines på spännet, och nån enstaka hairline på boetten.
Safirglas och 200m WR.
(nästan) Fullset, med allt som kom med vid nyköp förutom den vita ytterboxen (inköpt av första ägare 2017).
Vid frågor eller om fler bilder önskas bara att skicka PM.

2900kr, 2200kr inkl frakt inom Sverige. Inga byten tack.


Väldigt bra recension kan ni läsa här:
https://wristwatchreview.com/2018/05/23/its-frenetic-and-kinetic-its-the-seiko-prospex-sun065/

Tack till KS för annonsplats!
IMG_3065.JPG
IMG_3066.JPG
IMG_3067.JPG
IMG_3068.JPG
IMG_3069.JPG
IMG_3070.JPG
 
Senast ändrad:
Topp