Selamb
Basic
- Pris
- 10500 sek
- Returpolicy
- Endast om beskrivningen inte stämmer, och då inom 24 timmar. Fabriksgaranti till februari 2027.
- Bilder Skickat
- Ja
Går för mindre dykare och pejlar intresset för min heritage-inspirerande klocka Seiko Prospex SPB455 Pecial Edition, som släpptes förra året. Mindre dimension och bättre urverk jämfört med den tidigare modellen. Sitter väldigt bra på handleden, se recensioner i SEIKO-forumet.
Köpte klockan ny i vintras. Den är i absolut toppskick (hittar inte en skråma) och kommer med allt; box, cert, taggar och det bruna oanvända textilbandet samt naturligtvis den tillhörande "oysterlänken". Skickar dessutom med en ett waffle-gummi från Uncle Straps (bild).
Mer info:
300m wr
Tjocklek:13.0mm
Diameter:40.0mm
Lug-to-lug:46.4mm
Mellan lugggarna 20mm
Inuti 6R55 verket - tidsavvikelse på min handled +11 sek/dygn.
Byten kan funka, men då Aquastar, Sinn, Hanhart eller Squale (37-39mm). Blåa tavlor går bort.
Swish gäller. Finns i Stockholm. Kan skickas med reservationen att paketet kan lämna Stockholm tidigast den 4 april.
Gott om referenser finns.
Tack KS!
Köpte klockan ny i vintras. Den är i absolut toppskick (hittar inte en skråma) och kommer med allt; box, cert, taggar och det bruna oanvända textilbandet samt naturligtvis den tillhörande "oysterlänken". Skickar dessutom med en ett waffle-gummi från Uncle Straps (bild).
Mer info:
300m wr
Tjocklek:13.0mm
Diameter:40.0mm
Lug-to-lug:46.4mm
Mellan lugggarna 20mm
Inuti 6R55 verket - tidsavvikelse på min handled +11 sek/dygn.
Byten kan funka, men då Aquastar, Sinn, Hanhart eller Squale (37-39mm). Blåa tavlor går bort.
Swish gäller. Finns i Stockholm. Kan skickas med reservationen att paketet kan lämna Stockholm tidigast den 4 april.
Gott om referenser finns.
Tack KS!
Senast ändrad: