- Pris
- 5500
- Returpolicy
- Nej.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Säljer dessa två klockor.
Affär görs i Stockholm eller skickas.
Pris: 5500kr för bägge. Nu är endast Seikon kvar, bytes mot något av nedan. Pengar upp/ner.
Bytesvärde ca 4000kr.
Byten, följande är av intresse:
-Vostok ”Zakaz”
-Skx013
-Skx009J med jubilee
-80-tals Seiko kvartsdykare, tex 7548 eller 7C43.
-Tuna SBBN031 eller SBBN015
Seiko:
Enligt serienummer tillverkad oktober 1984.
Passar just nu en handled runt 16.5 cm och en extra länkbit följer med. Allt funkar perfekt. För skick och mer info se tidigare annons nedan:
Vostok:
Jag köpte klockan till min lillebror, men han föredrar batteridrivna klockor, så därför får den säljas nu. Jag har nog haft över 200 klockor runt min handled. Det finns två modeller som jag tycker är perfekt när det kommer till passform och storlek, nämligen Tudor BB58 och denna klocka, se bilden längre ned för mått.
Klockan kommer fullset och i nyskick, hittar inga hairlines eller repor, men letar man med förstoringsglas så hittar man säkert något. Se gärna videon nedan.
Säljer dessa två klockor.
Affär görs i Stockholm eller skickas.
Pris: 5500kr för bägge. Nu är endast Seikon kvar, bytes mot något av nedan. Pengar upp/ner.
Bytesvärde ca 4000kr.
Byten, följande är av intresse:
-Vostok ”Zakaz”
-Skx013
-Skx009J med jubilee
-80-tals Seiko kvartsdykare, tex 7548 eller 7C43.
-Tuna SBBN031 eller SBBN015
Seiko:
Enligt serienummer tillverkad oktober 1984.
Passar just nu en handled runt 16.5 cm och en extra länkbit följer med. Allt funkar perfekt. För skick och mer info se tidigare annons nedan:
Avslutad - Seiko 7a38-7020 "Royal oak"
Härlig 7a38 från 1984 som måste ge plats för annat. Nyligen köpt på forumet och har fått en översyn av @rogart-63 . En rejäl rengöring, nya packningar, batteri och bandstift. Glaset är bytt av tidigare ägare. Alla funktioner fungerar utmärkt. Spår av användning finns. Men i ett väldigt bra...
klocksnack.se
Vostok:
Jag köpte klockan till min lillebror, men han föredrar batteridrivna klockor, så därför får den säljas nu. Jag har nog haft över 200 klockor runt min handled. Det finns två modeller som jag tycker är perfekt när det kommer till passform och storlek, nämligen Tudor BB58 och denna klocka, se bilden längre ned för mått.
Klockan kommer fullset och i nyskick, hittar inga hairlines eller repor, men letar man med förstoringsglas så hittar man säkert något. Se gärna videon nedan.
Senast ändrad: