• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko "Samurai" SRPB09

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Säljes
Älskar denna klocka, men varje gång jag tar den på mig tänker jag på en annan klocka jag egentligen ville ha mer.. så det är bara att sälja och köpa den istället, tyvärr.

Skick
Hairlines på länkens ena sida och på låset pga "extreme-deskdiving".
Förmodar att det går att borsta bort, men det tänker jag inte göra.
I övrigt finns inga märken, själva klockan är i toppskick. Går som man kan förvänta sig av ett 4R15, klockan är också under garanti då den knappt är 2 månader gammal.
Länken är anpassad till min 18cm handled, extra länkbitar medföljer.

Pris och villkor
Pris: 3200:- inkl frakt, gärna F2F i Stockholm.
Retur: Ja, gillar du inte den tar jag tillbaka den.
Byten: Nej, bara om du har en Planet Ocean 43,5 cal 8900 och hellre vill ha en sån här. Då är vi en perfect match ;)

Bilder

IMG_0778.JPG


IMG_1033.JPG


IMG_1085.JPG


IMG_1090.JPG

IMG_1091.JPG

IMG_1092.JPG

IMG_1097.JPG
IMG_1102.JPG
IMG_1107.JPG
IMG_1108.JPG
IMG_1102.JPG
 

Bilagor

  • IMG_1104.JPG
    IMG_1104.JPG
    230.1 KB · Visningar: 36
Topp