Don Draper
Basic
- Pris
- 3800kr
- Returpolicy
- Ingen, den är ju ny!
- Bilder Skickat
- Ja
Säljes
Älskar samuraien men denna var inte rätt för mig just nu då jag fått ett begär för bla. Squale!
Samuraiserien kom ursprungligen 2004 men återuppstod med lanseringen av ett par modeller 2017
Här kan man läsa mer om de nya Samuraierna;
https://monochrome-watches.com/seik...49k1-srpb51k1-srpb53k1-srpb55k1-review-price/
Seikos egna video:
Det är en otroligt häftig klocka med unika och underbara detaljer i guld. Visarna är något långt bort från man är van vid att se.
Skick
Oanvänt. Jag har provat den runt armen en gång och sedan lagt tillbaka den i lådan.
Fantastiskt gummi som är det skönaste bandet jag nånsin känt på.
Pris och villkor
Pris: 4200:-, 4000:-, NU: 3800kr !!!
Listpris 5k!
Exkl frakt, gärna F2F i Stockholm.
Retur: Nej, den är ju helt oanvänd.
Byten: Om du har en Squale 1521 kan vi göra en deal (+pengar från min sida). Eller en SRPB99 / SRPC41
Ingår: Tags, inne & ytterbox, manual & cert.
Bilder
Lånade denna bild då den fångar bandet bra:
En review av samtliga nya Samuarimodeller:
Älskar samuraien men denna var inte rätt för mig just nu då jag fått ett begär för bla. Squale!
Samuraiserien kom ursprungligen 2004 men återuppstod med lanseringen av ett par modeller 2017
Här kan man läsa mer om de nya Samuraierna;
https://monochrome-watches.com/seik...49k1-srpb51k1-srpb53k1-srpb55k1-review-price/
Seikos egna video:
Det är en otroligt häftig klocka med unika och underbara detaljer i guld. Visarna är något långt bort från man är van vid att se.
Skick
Oanvänt. Jag har provat den runt armen en gång och sedan lagt tillbaka den i lådan.
Fantastiskt gummi som är det skönaste bandet jag nånsin känt på.
Pris och villkor
Pris: 4200:-, 4000:-, NU: 3800kr !!!
Listpris 5k!
Exkl frakt, gärna F2F i Stockholm.
Retur: Nej, den är ju helt oanvänd.
Byten: Om du har en Squale 1521 kan vi göra en deal (+pengar från min sida). Eller en SRPB99 / SRPC41
Ingår: Tags, inne & ytterbox, manual & cert.
Bilder
Lånade denna bild då den fångar bandet bra:
En review av samtliga nya Samuarimodeller:
Senast ändrad: