• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko Sarb017 'Alpinist' - Uppackning

Rättidig

Omega
Så kom den då, äntligen! Fast man kan egentligen inte klaga på leveranstiden; jag
beställde i lördags och fick den idag, torsdag - fem dagar från Japan (SeiyaJapan)!

Priset var 3000 kronor, sedan fick jag betala en tullavgift på 380 spänn när jag löste ut den på "posten". Om det kommer en momsinbetalningsblanket återstår att se...

Dags för uppackning!
MMiuAQK.jpg


Oh, a gift! :)
fTy8LID.jpg


u46eToD.jpg


IPHu0Pz.jpg


dXrOEb2.jpg


Nice touch!
990WEjy.jpg


euAQXiV.jpg


Ifyllt och stämplat garantikort.
L7FFBu4.jpg


P6RQ0PX.jpg


Ly2zZD9.jpg


Notoriskt svårfotograferad tavla...
1OF3eDD.jpg


Opih5Jr.jpg


vuyuXFe.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! En av de trevligaste Seikona IMHO. Gillar de med länk ännu mer.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Rättidig

Omega
Grattis! En av de trevligaste Seikona IMHO. Gillar de med länk ännu mer.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."


Länk ligger på inköpslistan. Som omtalas på många andra ställen på nätet så är armbandet ingen höjdare, trots att det är läder så känns det och ser ut som "äkta glittrande plast".
 

Rättidig

Omega
Och så en rättelse: Tull/moms var på 680 kronor, inget annat. Dock betala jag bara 380 eftersom de slog in fel på "posten". De får skylla sig själva, de är så himla otrevliga där så jag tänker inte påpeka det.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
grattis, ägde en för många år sedan som jag köpte av en kille från Åkersberga, det var innan hag var medlem på forum så misstänker att han finns här.

Förövrigt mycket fin klocka, jag gillade inte lädret då det var för styvt och formade sig aldrig.

Körde mest mesh.

bild.jpg
 
Topp