• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

seiko sarb017 vart köpa?

Perkf

Omega
hej en fråga. vart får man tag i en seiko sarb017 till bästa pris och som är ett säkert ställe att köpa den ifrån ?
tack på förhand
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Äsch, klämmer in ett foto också för att liva upp tråden :)

DSC_0299-02.jpeg
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Såg en på Magnussons Ur i Gbg för en månad sedan om du vill köpa hemma plan dvs. Köpa billigt är inte alltid grejen vettu...
 

Yrsnö

Cartier
Köpte en i förrgår från massdrop, synd att jag missat denna tråd då droppet nu sålt slut(igen).
De kommer upp där med jämna mellanrum, kan vara värt att regga sig så blir man informerad när den släpps igen.
 

BlackBay

Omega
2-Faktor
Watchhubs på Tradera är ett säkert kort oxå, riktigt bra priser med. Säljaren heter Titanesque.
Jag har gjort ett par köp där och vad jag vet så har knappt någon åkt på tull eller moms, det enda negativa är att det är lång leveranstid samt att komma i kontakt med säljaren är stört omöjligt.
 
Topp