• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko SARB033 2st PB 3/7

jostling

Omega
Pris
8900
Returpolicy
Nej - men kan såklart diskuteras om något känns oklart. Möjlighet till F2F i Stockholm
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer 2 st av den nu klassiska ”baby grand seiko”. Den ena har jag använt under ca ett års tid med en tidigare ägare. Kommer med box och länk, dock ej fullset då en länkbit saknas och en 16mm pin saknas. Skulle nog säga att handleder upp till 18.5cm passar för länken utan att köpa en ny länkbit, dock är det ett strapmonster och länken är inte mycket att hänga i granen i alla fall IMO. Kommer på en strap från Colareb (Firenze om jag minns rätt). Verket går som det ska, inga synliga repor på glaset, hairlines finns, men inga dings. (SÅLD)

Testar även lägga ut en oanvänd / fabriksny sarb033 som jag köpt på kul för att se om den stiger i värde. Hittar bara en på C24 så har ingen aning om det är en galen prislapp men jag tänker att jag tar tempen för intresset iaf.

Tack KS för ett fantastiskt forum

Begagnad: 5400kr - SÅLD !
FBA46ADE-FD82-4616-8627-4A6B586B6597.jpeg
B2DC73B7-FE18-459D-B3D9-E6845763CA1D.jpeg


Fabriksny: 8900kr

4270D767-B399-4291-8C18-FD3343FDB314.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp