Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjenare!
Mitt senaste köp var en SARB035, alltså den med vit urtavla. Jag gillar verkligen den blir jäkligt snygg på läder![]()
Gillar modellen
Har en 045 (blå tavla)
De är riktigt fina!
Jag har själv funderat på en. För det priset känns den oerhört prisvärd. Så jag säger köp!
Skulle absolut kunna tänka mig en sådan men då med vit tavla dock eftersom de flesta andra jag har är svarttavlade. Tror det är svårt att hitta "mer för pengarna"
Roligt att höra !
Personligen gillar jag den svarta exklusiva looken.
Du kan möjligtvis inte ladda upp några bilder på den?
Ser riktigt bra ut !Självklart! Här är den på läder nato
![]()
Ser riktigt bra ut !
Blir mer och mer sugen på att beställa hem en..
Går att köpa på Amazon för strax under 3000. Frakten är gratis.Otrolig fin klocka, har själv funderat på att köpa men billigaste trovärdiga återförsäljaren jag har hittat går för 3tkr exklusive moms och tull. Vet någon vart man kan få tag på en för billigare peng?
Gåvor är också momsvaror, så nej det hjälper inte ett skvatt.Går att köpa på Amazon för strax under 3000. Frakten är gratis.
Markerar man den även som gåva så slipper man tull![]()
Tavla, visare och helhetsfinsihen är väldigt bra för pengarna! Urverket är väl att betrakta som stabilt och pålitligt för prisklassen skulle jag vilja säga.Känns som att referenser blandas friskt här. Första bilden är ingen sarb033 utan en utgången modell scvs003, SARB045 har en helt annan boett, tavla och visare än 033.
033 är bra för pengen men ingen superklocka. Urverket är ganska basic och boetten är lite halvtråkig, den har en upphöjning på bandhornen vilken ser lite konstig ut IRL. Absolut en bra klocka men man bör ha realistiska förväntningar.
Ruskigt dålig bild dessutom, får den att se ut som Seiko 5 finish typ. Men som sagt, inte korrekt beteende med upphöjningen.![]()
Här ser man upphöjningen på bandhornen ganska bra.
021 var ju väldigt populär innan den gick ur produktion.Ruskigt dålig bild dessutom, får den att se ut som Seiko 5 finish typ. Men som sagt, inte korrekt beteende med upphöjningen.
Jag gillar SARX15 eller SARB021's former bättre. Typ samma klocka, mindre haussade men egentligen snyggare.
SARX15![]()
![]()
SARB021
Måste varit före min tid.021 var ju väldigt populär innan den gick ur produktion.