• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SARB033 Prisbump 17/8

hfsbnF

Breitling
Hejsan,
Tänkt mig att sälja vidare min Sarb033 då den tyvärr är lite för liten på min handled i mitt tycke, men det är en mycket fin klocka bortsett från det... Hämtades ut 7/8 -17, alltså en vecka innan skapandet av denna annons. Finns några små hairlines på ringen runt glaset men inget som syns något vidare. Försökt att få med det på bild men syns dåligt då de är så små, fråga mig om mer bilder om ni vill ha. Köpt från gråhandlare så tyvärr inget stämplat cert och således ingen garanti. Ett Hirsch-läderband följer med om så önskas som har några små skavanker, se bild. Originallänken följer med och är endast testad och inte använd mer än det, alltså i absolut nyskick.

Priset sätter jag till (3400:-) 3200:- med läderbandet alternativt (3200:-) 3000:- med enbart länk. Rek frakt ingår, finns också möjlighet att träffas F2F i Lund om så önskas.

Retur: Inom 24h, köparen står för frakten. Ingen retur vid F2F.
20170814_150711.jpg
20170814_144614.jpg

20170814_144752.jpg

20170814_144714.jpg
 
Senast ändrad:
Topp