• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SARB033 *** SÅLD ***

Nic

Rolex
2-Faktor
Säljer en Seiko SARB033 ursprungligen inköpt april 2015. Klockan är sparsamt använd och i väldigt fint skick. Vissa spår av användning finns i form av en och annan hairline men jag har inte upptäckt några andra märken. Klockan kommer på originallänk och går bra inom spec. Originalbox och instruktionsbok medföljer.

Pris: 2 600 kr.
Byten: inga byten för tillfället.
Frakt: klockan finns i Söderhamn om du har vägarna förbi, annars skickar jag den med spårbar frakt på min bekostnad.
Betalning: Swish eller banköverföring.
Retur: inom 24 timmar från mottagandet om du hittar något jag kan ha missat, köparen betalar då returfrakten.
Referenser: det finns några i min referenstråd.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg
 
Senast ändrad:
Topp