• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SARB033J1

Omega87

Silver
Pris
3200
Returpolicy
Ingen.
Bilder Skickat
  1. Ja
SÅLD FÖR 3 000 SEK!

Säljer en svenskköpt Seiko SARB033J1 som Seiko numera upphört med produktionen av.

Det tar emot lite då det är en klocka som är urläcker (!) och av väldigt hög kvalité i sitt segment men då den bara ligger i klocklådan och samlar damm sedan mitt Speedmaster-köp det här året så kollar jag intresset för denna skönhet. Behövs ingen närmre presentation utan är helt klart det bästa alternativet för DJ-liknade dressare för en otrolig peng. Kvalitén är väldigt hög och stabilt urverk - 6R15. Jag hade tänkt köra den på Strapcodes super jubilee som släpps det här året - oslagbar kombination!

Inköpt 2017-03-13 på Urkompaniet.se. Inga dings eller repor på boett eller glas. Bandstiften har dock repor när jag en gång testade ett läder på klockan. Små hairlines finns på själva spännet där det står "Seiko". Det finns lite repor på länken, se bild. Annars är klockan i väldigt bra skick! Klockan är varsamt använd och endast vid kontorsarbete.

Förbehåller mig rätten att tillbakadra annonsen - dock ej under ingått avtal/köp.

Tickar på bra och datumändring sker som det ska.
  • Klocka på originallänk
  • En extra länkbit och endast pin (länken är justerad av säljaren)
  • Instruktionsbok
  • Klockbox
  • Ytterbox
Pris: 3 200 SEK
Klockan finns i Malmö. Kan skickas med Schenker (vanligt spårbart paket) där jag står för frakten. Är känd för att välemballera! ;)
Retur: Ingen retur.

1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG
8.JPG


OBS! Följande bilder är endast för inspiration!
Skärmavbild 2018-07-05 kl. 19.58.00.png
Skärmavbild 2018-07-05 kl. 19.57.32.png

Skärmavbild 2018-07-05 kl. 19.57.25.png
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp