• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko SARB035 ny/oanvänd fullset

Matte78

Basic
Pris
3200
Returpolicy
Endast retur om ej äkta. Klockan helt ny/oanvänd med skyddsplast kvar och endast gångtestad.
Bilder Skickat
  1. Ja
Ny/oanvänd Seiko SARB035 "fullset".

Klockan är köpt ny av mig från Japan, för ett par månader sedan. Skyddsplasten kvar på alla
delar som vid leverans. Allt som följde med vid köp medföljer, tagg/prislapp sitter kvar, box och ytterbox
samt manual.

SARB035 modellen är numer nedlagd av Seiko, så denna klocka är lite kul på det sättet.

Kan finnas något mindre damm/luddkorn på klockan, från innerboxen/kudden, som syns på bilderna.
Notera även att länken har all skyddsplast kvar ifall det ser matt ut.

Klockan har legat i sin ask sedan jag fick den levererad från Japan. Har endast låtit
gångtesta den i sin box vid 1 tillfälle och då höll den tiden fint med ca 6-7 sekunder plus
på ett dygn.

Säljes för 3200 kr inklusive rek post. Kan även säljas
direkt i Malmö-Lund trakten. Betalning till bankkonto eller Swish.
Priset motsvarar vad jag själv betalt för klockan.

Retur endast om ej äkta. Detta då klockan är ny med all skyddsplast kvar
samt helt oanvänd och endast legat i sin ask sen leverans.

Säljer klockan då jag kom på i efterhand att det blev lite väl mycket Seiko.
Köpte denna samt SARB 033 och 017 lite efter att det kom ut att Seiko lägger
ner dessa modellerna. 2 SARB:s får räcka, så avyttrar nu denna.

S1.JPG
S3.JPG
S4.JPG

S2.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp