• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SARB065 Cocktail Time - NY PRISBUMP 16/10

Revolve01

Omega
Pris
3800
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer denna utgångna modell med den klassiska cocktail urtavlan. Klockan är i mycket bra skick och fungerar felfritt. Jag har svårt att se några repor överhuvudtaget, möjligen ett par hairlines som är väldigt svåra att se under normala förhållanden.

Inköpt av mig hos Seiko AD i Lyon, Frankrike januari 2017. Seikos garanti gäller således till januari 2019.
Box och papper samt garantikort medföljer.

Klockan finns att hämta i Skarpnäck. Jag jobbar ofta hemifrån så är ganska flexibel med tider ifall man vill mötas upp och ta en titt på klockan IRL. Om man hellre vill få klockan skickad så kan jag bjuda på frakten vid smidig affär.

Byten är inte aktuellt just nu.

Passa på att slå till på en klassisk modell som inte längre säljs :)

Fler bilder kan skickas på begäran.

***PRISBUMP*** 4200 kr ***
NY ***PRISBUMP*** 4000 kr
*PRISBUMP*16/10 3800KR


IMG_0643.JPG

IMG_0641.JPG
 
Senast ändrad:
Topp