• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OHPF Seiko Sarb072 PRISBUMP nu e de billigt

Blombergs UR

Basic
Professional Dealer
Säljer iväg min sjuk snygga sarb072. Den kommer i fullset och i ett väldigt fint skick.

Har precis köpt mig en SS och tanken är att jag ska bli "owg" nu ett tag.. Därav säljs denna kompletta seikon. Ett av dom absolut snyggaste dressare i den prisklassen (38mm), den vita tavlan är helt magisk.
20171226_150648.jpg
Den är även vattentät till 100m så känslig är den inte :)

Orginalbandet samt viklåset är helt oanvända. Har kört eget läderband (följer ej med).

Finns ett väldigt litet märke på ringen kl 6 som inte går att få med på bild och som säkert går att polera bort om man vill det annars är den i toppskick!

Pris 3000:- + frakt
20171226_150704.jpg
20171226_150711.jpg
20171226_150721.jpg
20171226_150729.jpg

Finns f2f i Borås annars skickas den REK.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp