- Pris
- 2200
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
SÅLD
Min första försäljning någonsin här på
klocksnack så ni får ha lite överseende.
Seiko sarv001 inköpt i Tokyo juni 2017, fullset naturligtvis. Klockan är JDM och finns därför inte att köpa här. Kommer med det gröna canvasbandet som finns på bilderna samt orginallänk med samtliga länkbitar. Jag köpte klockan som ett minne från min vistelse i Japan men den får ingen handledstid alls då den är för stor för mina ynkliga handleder med sina 42mm. Det gör lite ont i mig att släppa den vidare men å andra sidan känns det inte bra att bara ha den liggande i lådan heller. Använd max 10ggr, små hairlines finns samt pyttesmå märken efter bandbyten. Dag/datum både på engelska och kanji. Skick 9/10.
Info saxat från internet:
Made In Japan
Stainless Steel Case
Stainless Steel Bracelet
Automatic Movement
Caliber: 4R36
24 Jewels
Hardlex Crystal
Black Dial
Luminous Hands And Indexes
Day And Date Display
Accuracy: +45/-35 sec/day
See Through Case Back
Deployment Clasp
100M Water Resistance
Approximate Case Diameter: 42mm
Approximate Case Thickness: 12.5mm
F2F i Västerås eller skickas efter swish. Kan även tänka mig byte mot något roligt som exempelvis en SEIKO alpinist + pengar från min sida.
Sorry för halvkassa bilder.
Min första försäljning någonsin här på
klocksnack så ni får ha lite överseende.
Seiko sarv001 inköpt i Tokyo juni 2017, fullset naturligtvis. Klockan är JDM och finns därför inte att köpa här. Kommer med det gröna canvasbandet som finns på bilderna samt orginallänk med samtliga länkbitar. Jag köpte klockan som ett minne från min vistelse i Japan men den får ingen handledstid alls då den är för stor för mina ynkliga handleder med sina 42mm. Det gör lite ont i mig att släppa den vidare men å andra sidan känns det inte bra att bara ha den liggande i lådan heller. Använd max 10ggr, små hairlines finns samt pyttesmå märken efter bandbyten. Dag/datum både på engelska och kanji. Skick 9/10.
Info saxat från internet:
Made In Japan
Stainless Steel Case
Stainless Steel Bracelet
Automatic Movement
Caliber: 4R36
24 Jewels
Hardlex Crystal
Black Dial
Luminous Hands And Indexes
Day And Date Display
Accuracy: +45/-35 sec/day
See Through Case Back
Deployment Clasp
100M Water Resistance
Approximate Case Diameter: 42mm
Approximate Case Thickness: 12.5mm
F2F i Västerås eller skickas efter swish. Kan även tänka mig byte mot något roligt som exempelvis en SEIKO alpinist + pengar från min sida.
Sorry för halvkassa bilder.
Bilagor
Senast ändrad: