Donorvar
Basic
Måste få loss en liten summa pengar och efter lite betänketid så blir det en klocka som får lämna mig. Aldrig lätt att skiljas från något man tycker om men då den får minst handledstid av de nuvarande ryker den.
Det är alltså en Sbcm023, väldigt lik Skx007, med visarna, kronan klockan 4 och bezeln.
Det man på en första anblick ser särskiljer de åt är storleken då denna är 39. Och om man tittar lite närmre ser man att det står perpetual calender då denna har ett ovanligt quartzverk med evighetskalender.
En sjukt snygg klocka för oss med lit mindre handleder helt enkelt
Nog skrivet nu, de flesta är nog redan bekant med denna modell.
Om inte så välkomnar jag frågor över PM.
Den kommer på en seiko jubilee, skickar även med en yobokies bor länk. Fullset med cert och box.
För detta önskas 5500kr inkl frakt.
Jag kan även träffas i Uppsala om du hellre gör upp f2f.
Då jag inte använt klockan supermycket så har jag inga bra bilder, frågade därför Sorubim om jag fick sno några av honom. Klockan är i ett fint skick, förutom en liten ding på caset. Bilderna beskriver klockan väl. Om du skulle vilja ha dagsfärska bilder så kan det lösas.
Tack KS för annonsplats.
Det är alltså en Sbcm023, väldigt lik Skx007, med visarna, kronan klockan 4 och bezeln.
Det man på en första anblick ser särskiljer de åt är storleken då denna är 39. Och om man tittar lite närmre ser man att det står perpetual calender då denna har ett ovanligt quartzverk med evighetskalender.
En sjukt snygg klocka för oss med lit mindre handleder helt enkelt
Nog skrivet nu, de flesta är nog redan bekant med denna modell.
Om inte så välkomnar jag frågor över PM.
Den kommer på en seiko jubilee, skickar även med en yobokies bor länk. Fullset med cert och box.
För detta önskas 5500kr inkl frakt.
Jag kan även träffas i Uppsala om du hellre gör upp f2f.
Då jag inte använt klockan supermycket så har jag inga bra bilder, frågade därför Sorubim om jag fick sno några av honom. Klockan är i ett fint skick, förutom en liten ding på caset. Bilderna beskriver klockan väl. Om du skulle vilja ha dagsfärska bilder så kan det lösas.
Tack KS för annonsplats.
Bilagor
Senast ändrad: