• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SBDB001 a.k.a. MM600

klockodile

Dundee
2-Faktor
Hårding som använts flitigt.
20120725164.JPG

Inuti finns ett riktigt bra verk, Spring Drive kaliber 5R66, håller tiden super med 72h gångreserv.
24h visning med fristående justering av timvisaren. Datum ställs medurs eller moturs, vilket som nu passar bäst.
Fungerar 100% men har spår av daglig användning, inga bucklor eller djupa repor. Inga märken på safirglaset, vridringen klickar på som den skall.

45 mm i diameter och 17 mm hög, tillverkad i hårdhetsbehandlad titan - men väger ändå en hel del. Grymt skön länk med inbyggd dykförlängning i spännet.
IMAG07


En äkta skjortärmsätare...som jag vill ha 17000 SEK för, lägg på 300 SEK för värdepost inom Sverige.
fnvpamJCZ.jpg


IMAG1007.jpg


IMAG1008.jpg


s1


IMAG1012.jpg


IMAG1013.jpg


IMAG1015.jpg


IMAG1016.jpg


IMAG1018.jpg


IMAG1019.jpg


IMAG1020_1.jpg
 

GuloGulo

Omega
Jag kan inte fatta att ingen köper den här. Om det bara va oktober nu (då har jag mer pengar) skulle jag slå till direkt. Fantastiskt fin klocka!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jag kan inte fatta att ingen köper den här. Om det bara va oktober nu (då har jag mer pengar) skulle jag slå till direkt. Fantastiskt fin klocka!

Jag håller med dig! Fin som tusan, men jag tror många väljer att lägga 17k på en Speedy eller liknande istället. Men denna Seiko är en riktig beater :) Thats for sure!
 
Topp