• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SBDC005 - Orange Sumo

_robban

Cartier
2-Faktor
Denna Sumo köptes för någon vecka sedan av Ervid på detta forum, du kommer till hans annons här, men klickade inte helt hundra trotts allt tyvärr

Klockan är i mycket gott skick och bara någon liten enstaka hairline vad jag kan se
Klockan är komplett med box, liten kudde, original gummi band och jag har skaffat och monterat en Anvil länk ifrån Yobokies.

Lite bilder tagna i går med min iPhone

1.jpg


2.jpg


3.jpg


Klockan gör sig mycket bra på både orange och svart zulu och är en trevlig bekantskap på många sätt, en recension av Sumo som sådan hittar du här på forumt på denna länk

Pris inklusive värde frakt hem till dig:
3300 med Yobokies länk och original gummi
2700 utan länk men med original gummi

Retur inom en vecka om objektet inte över stämmer med beskrivningen. Köparen står för eventuella avgifter vid retur.

Tack för titten
//Robert
 
Topp