• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Seiko SBDC051

SdV

Basic
Pris
8000
Returpolicy
24h om beskrivningen inte stämmer
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes Seiko SBDC051, uttagen januari 2018 på plats i Japan. Jag är andra ägaren köpt på KS.
Klockan kommer komplett med alla tillbehör, samtliga länkbitar, box yttre och inre, kudde, instruktionsbok, ifyllt garantibevis och kvitto.

Klockans tekniska egenskaper: https://www.seiko-watch.co.jp/collections/en/prospex/SBDC051

Skicket är gott. Det finns små hairlines på spännet och en av länkbitarna. Inga dings eller jack vad jag kan se. Tavla, rehaut, bezel linjerar inte perfekt, vilket är vanligt förekommande. Länken är sjukt bra, boetten är zaratsupolerad och klockans barndhorn har lugholes. Vad mer kan man önska?

Klockan och jag finns i Växjö för inspektion. Klockan kan skickas om köparen så önskar.

Nytt pris 7500kr 19/9

IMG_20180424_084217.jpg
 
Senast ändrad:
Topp