• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SBDC053J med originallänk + gummi. Mycket garanti kvar. Sista prisbump!

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Pris
7700
Returpolicy
Retur endast om något i beskrivningen inte stämmer. Denna skall ske inom 24 timmar efter mottagandet. Returfrakten sker dock på köparens bekostnad och klockan med set skall naturligtvis vara komplett och i samma skick som när den sändes. Ingen retur F2F.
Bilder Skickat
  1. Ja
Uttagen ny av mig från KM Globen 2017-10-31 med garanti kvar till 2019-10-31. Komplett set med allsköns nörderi kvar i form av plast, hangtag m.m Denna modell levererades endast med gummi från början men kompletterades med originallänken (som SBDC051 levererades med).

Klockans skick bedömer jag till 9,5/10 då den används men mycket sparsamt då jag snart insåg att jag hade alldeles för många dykare och hamnade i Marinemaster-koma.

Sista prisbumpen 18/7 innan den dras tillbaka.

SEK 8.900:- 8.400:- 7.700:- via swish/banköverföring. F2F Stockholm eller frakt (rek./värde) som jag bjuder på. Inga byten.

Retur endast om något i beskrivningen inte stämmer. Denna skall ske inom 24 timmar efter mottagandet. Returfrakten sker dock på köparens bekostnad och klockan med set skall naturligtvis vara komplett och i samma skick som när den sändes. Ingen retur F2F.

Referenser finns i Goodguytråden.

IMG_7829.JPG

IMG_8382.JPG

IMG_8386.JPG

fullsizeoutput_5362.jpeg

fullsizeoutput_5363.jpeg

fullsizeoutput_5364.jpeg



Tack KS för annonsplats
 
Senast ändrad:
Topp