Pontus M
Basic
- Pris
- 20000kr
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Nu har du möjlighet att köpa denna vackra MM300 i så nära nyskick det kan komma. Klockan är inköpt hos AD i Tyskland och kommer naturligtvis fullset.
Klockan är en Seiko SBDX017 som är tillverkad i augusti 2017, denna har byggts om till en Seiko SBDX012 av den tyska Seikoexperten Baris Özdemir. Naturligtvis så är alla delar original och klockan går med råge inom specifikationerna för urverket. Klockan har förvarats i en winder och har vårdats ömt.
Med vid köpet kommer originalboxen med allt som medföljde vid köpet samt ett originalgummi till en Seiko SBDX012, bara detta kostar ca 1000kr i handeln om de ens går att få tag på längre.
Betalning sker genom Swish.
Jag bjuder på frakten.
Se gärna min GG-tråd för referenser.
KS, tack för ett fantastiskt forum.
Med vänlig hälsning,
Pontus Moberg
Klockan är en Seiko SBDX017 som är tillverkad i augusti 2017, denna har byggts om till en Seiko SBDX012 av den tyska Seikoexperten Baris Özdemir. Naturligtvis så är alla delar original och klockan går med råge inom specifikationerna för urverket. Klockan har förvarats i en winder och har vårdats ömt.
Med vid köpet kommer originalboxen med allt som medföljde vid köpet samt ett originalgummi till en Seiko SBDX012, bara detta kostar ca 1000kr i handeln om de ens går att få tag på längre.
Betalning sker genom Swish.
Jag bjuder på frakten.
Se gärna min GG-tråd för referenser.
KS, tack för ett fantastiskt forum.
Med vänlig hälsning,
Pontus Moberg
Senast ändrad: