• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SBDX017J MM300. Nyskick! Kvitto & Garanti

Subsec

Rolex
2-Faktor
Uppdaterad info gällande retur och frakt!

Säljer min Seiko SBDX017J Marinemaster 300 i nyskick. Klockan är full set med samtliga taggar, lådor, oanvänt gummi, oanvänd stållänk, manual, garantihäfte med komplett stämplat cert, se bild!

Inköpt ny från tysk AD (via Chrono24, Trusted checkout) 30 november 2016. Medföljer gör kvitto och komplett ifyllt och stämplat cert och har såldes full europeisk garanti till 30 november 2018.

Notera! Både gummit och stållänken är oanvända!

Inga märken eller liknande på varken boetten eller glaset. En mindre swirl på bezeln som bara syns vid fotografering, se sista bilden. Just nedanför 50-strecket. Visste inte ens om den innan jag fotade klockan.

Bilderna är en del av beskrivningen.

Det som skiljer mot sbdx001 är att sbdx017 har följande: Diashield som ska ge bättre reptålighet, uppgraderad lume, Prospex-logotypen på kronan och MEMS-teknologi i urverket som ska ge bättre precision.

Pris: 15000kr
Frakt: 150kr och skickar då som Postens Paket, dvs både spårbart och försäkrat till 50.000kr.
Retur: Ja om min beskrivning inte stämmer. Ska skickas tillbaka som Paket med Posten inom 24h. Bekostas av köparen.
F2F: Ja i Partille, Göteborg och endast med KS-medlemmar med goda referenser.
Betalning: Swish

IMG_0180.JPG

IMG_0181.JPG

IMG_0179.JPG

IMG_0178.JPG

IMG_0177.JPG

IMG_0176.JPG

IMG_0175.JPG

IMG_0174.JPG

IMG_0163.JPG

Tack KS för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp