• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Scubamaster M726-5A00

seikoswede

Panerai
Då annonserar jag ut min Seiko Scubamaster M726-5A00 som är i fint men använt skick. Har annat i sikte så då får den här lämna.

Klockan har alltså använts i sitt rätta element och har spår av det. Bezeln har märken liksom glaset men inget som egentligen stör om man tänker sig klockan som en beater eller som dykdator. Det finns också märken på glas och på botten men heller inget som stör enligt mig.
Klockan är dock inget för den som kräver nyskick! Men gillar du en stentuff dykare med viss WABI då är den här rätt för dig!

Klockan kommer på nytt no-namegummi och med manual. Ingen box.
Dessutom finns kvitto på gummit, batteribyte samt provtryckning, som utfördes i somras.

Pris: 2500SEK skickat med REK. Kan levereras till Norrköping (ev. också Linköping/Stockholm) för f2f affär. Swish funkar bäst för mig.

Som vanligt gäller följande returpolicy:

Om jag medvetet ljugit eller farit med osanning angående klockans skick, kan du givetvis returnera klockan inom 24 timmar, i samma skick den kom och på din egen räkning. Köpesumman returneras då klockan kommit mig tillhanda.

Tack KS för annonsplatsen!

Jim
IMG_4054.JPG
IMG_4055.JPG
IMG_4056.JPG
IMG_4057.JPG
IMG_4058.JPG
 
Senast ändrad:
Topp