• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Silverwave 7546-606a

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Såld. Tack till köpare och Ks för annonsplats.
Seiko Silverwave 7546-606a

En av mina favoriter och den enda med lite färg, lägger trots det ut den på grund av impulsivitet (behöver skaka om lite) och annat på ingång.
Den här gången rör det sig om en Silverwave från 1978 tillverkad för den japanska marknaden. Har precis bytt batteri hos urmakare, tryckte den inte då jag inte tänkt bada med den och trodde den skulle vara kvar för alltid :D.
Edit: Har 18,5 cm handled och det följer med 2 extra länkbitar så jag misstänker att det är full längd på länken.

Pris 2300 kr inkl rek frakt
Byte: Endast vintage Seiko dykare eller gummiband till dessa.

Modell Seiko 7546-606A
Quartz Silver Wave Z
År: 1978
Verk: Quartz 754
Storlek: 39mm utan krona
Retur: Ingen om det inte görs upp på förhand.
Tack till KS för grymt forum och annonsplats.

Silver1.jpg
silver2.jpg
silver2b.jpg
silver3.jpg
 
Senast ändrad:
Topp