classeknut
Basic
Det är med stor sorg som jag säljer min kära Seiko SKX007 från 2012. Jag är den andra ägaren av detta fantastiska ur som har varit i min ägo sedan November-16. Jag har bara bra saker att säga om denna 007a. Den är vacker att titta på, den går smärtfritt och håller tiden fruktansvärt bra. Omkring 10-20 sekunder för fort per vecka enligt mina uträkningar som pågått så länge jag varit ägaren. Urtavlan är utan skavanker, det går utmärkt att vrida på bezelen, bandhornen mår bra och kronan fungerar mycket bra. Klockans baksida är endast lite oputsad, försvinner när man putsar lite lätt.
Den förre ägaren bytte ut originalglaset (pga en spricka) mot ett fräscht safirglas som ger klockan en ny dimension.
Medföljer cert och instruktionsbok, Seikos vackra jubilélänk, 6 natoarmband i olika färger och ett gräddvitt perlonarmband,
Allt detta kan bli ditt för 3000:- (inkl. postens rek.).
Jag reserverar mig möjligheten att dra tillbaka annonsen, om så behövas.
Retur: Går utmärkt, om klockan inte motsvarar beskrivningen. Men då får köparen stå får returfrakten.
Byten: Dessvärre inte aktuellt.
Tack till KS för annonsplats!
Den förre ägaren bytte ut originalglaset (pga en spricka) mot ett fräscht safirglas som ger klockan en ny dimension.
Medföljer cert och instruktionsbok, Seikos vackra jubilélänk, 6 natoarmband i olika färger och ett gräddvitt perlonarmband,
Allt detta kan bli ditt för 3000:- (inkl. postens rek.).
Jag reserverar mig möjligheten att dra tillbaka annonsen, om så behövas.
Retur: Går utmärkt, om klockan inte motsvarar beskrivningen. Men då får köparen stå får returfrakten.
Byten: Dessvärre inte aktuellt.
Tack till KS för annonsplats!