• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX007, 1,1k

Golem

Omega
Pris
1100
Returpolicy
Om något inte skulle stämma med beskrivning, ja.
Bilder Skickat
  1. Ja
SKX007 inkl. box, tags och cert. Klockan är i mycket gott skick med undantag för ett antal repor på bakstycket. (Se bilder) Säljes då den är något stor för mig.

Mäter 42mm exkl. kronan och är 13mm tjock. 22m mellan bandhornen. Klockan levereras på länk eller gummiband efter köpares önskemål.

Har använt klockan vid fridykning på 5m och då har den fungerat och hållit helt tätt. Har dock vid senare användning märkt att klockan tappar tid vilket borde gå att lösa med ruckning då klockan är uttagen 2014 och antagligen inte i behov av service riktigt än.

Hänvisar till min sida på "shpock" för referenser.https://sv.shpock.com/u/WUWJxZWAZltCL3eH/ (Se recensioner) Kan även tänka mig att skicka mot betalning i efterhand om köpare har referenser. Har även lite tunna referenser från KS. https://klocksnack.se/threads/painting-golem.87068/

Pris: 1100kr + frakt efter köpares önskemål.
Byten: Helst inte men är öppen för förslag. Bytesvärde: 1200kr
Retur: Om något inte skulle stämma med beskrivningen, ja.
Snapchat-187271028.jpg
Snapchat-2111462364.jpg
Snapchat-1234609177.jpg
Snapchat-612496479.jpg
Snapchat-1411223695.jpg
20180111_143110.jpg
 
Senast ändrad:
Topp