• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX007 | NATO + Gummi

Lavatt

Cartier
Pris
2000
Returpolicy
Inom 24h om klockan inte överensstämmer vad som sagts.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hallådär KSare!

Säljer nu en Seiko SKX007 då den tyvärr inte får någon handledstid.

Finns lite hairlines på klockan men inga stora/djupa repor. Skicket annars är bra. Ej uppmätt tiden men inga större tidsavvikelser vad jag har märkt. Kan testa att mäta på ToolWatch kommande dagar ifall den inte skulle bli såld.
Vid kl 3/4 finns en repa i glaset (se bild 1, 3 & 4). Inget jag har tänkt på eller stört mig på men skulle man göra det så kan man alltid polera med Polywatch Glass Polish.

Köp år samt service historik är oklart. Köptes i slutet av december 2020 av en kille från blocket som ägde en massa andra Seikos. Skulle ana att han även är medlem här på forumet men inget vi pratade om dessvärre.

Kommer med ett oranget gummi band + ett svart NATO band. Kan även bjuda på ett valfritt NATO/Perlon band från Wristbuddys.com.


Affären görs antingen upp F2F i Sthlm eller så skickas klockan med REK där köparen står för frakten.

Referenser från tidigare affärer finns i tråden nedan:



Tack till KS för annonsplats och erat grymma arbete för att hålla forumet vid liv!

IMG_0110.jpg
IMG_0107.jpg

IMG_0111.jpg

IMG_0112.jpg
IMG_0114.jpg
13216837-2FFD-4BF2-ACDA-5F4C5C79F1DE.jpeg
F49A0B5A-0844-4806-B2CE-AD44095F9121.jpeg
6B4D067F-4A06-4256-AACE-0C4B019AE6C5.jpeg
5B7F0F06-6E98-4C95-8848-2566F192F58C.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp