• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko SKX007 Ploprof-moddad

Camo00

Patek
Head Only inkl box och originaldelar. Skickar med ett nato om Du är snäll... :)

Alltså:
En Seiko SKX007 köpt ny av mig från Watchhubs i våras. Till det köpte jag tavla, visare och chapterring från Dagaz, som jag sen bytt själv:
https://klocksnack.se/threads/skx007-babyploppmod-på-15-min.23376/page-3

Boett och glas är i gott skick, men några spår finns. Några märken på tavla och visare från amatörmoddning, ffa på timvisaren pga att minutvisaren skrapat emot.

Originaltavla, chapterring och visare följer med, helt oanvända. Sekundvisaren något böjd dock.

Levereras moddad, i Seiko pappbox, samtmedföljande originaldelar. Head Only, eller på Nato... Den extremt rassliga länken har jag sålt... :)

Går som de brukar, dvs inte Chronometerspec men typ +-20s/d eller så... Trycktestad genom omfattande bad utan läckage... :D

Full returrätt inom rimlig tid om min beskrivning är fel...

DSC_0304.JPG
DSC_0305.JPG
DSC_0307.JPG
DSC_000045.JPG
DSC_0165.JPG
 
Senast ändrad:
Topp