• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX007 prisbump

Amisuh

Omega
Pris
2200kr (2500kr)
Returpolicy
Retur okej om urverket inte fungerar vid leverans.
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu en Seiko SKX007 som har några år på nacken men som i oktober 2019 fick ett nytt urverk NH36 med hackfunktion samt en Seiko-präglad krona. Arbetet utfördes av en medlem på forumet och kostade över tusenlappen. Klockan har knappt använts sedan dess. Har fått indikationer på att priset är rimligt med tanke på arbetet som gjorts, men är jag helt ute och cyklar så tar jag gärna emot feedback på det :)
Annars har den en del spår av användning men inga större skador av vad jag kan se. Klockan sitter på ett grönt nato från Zuludiver och originalgummit (Z22) ingår. Finns även en del andra band som kan köpas till.

Låter bilderna vara en del av beskrivningen och kan även ta fler bilder om så önskas, bara att skicka PM. Klockan finns i Sundbyberg och f2f föredras, men kan skicka klockan mot förskottsbetalning, frakt tillkommer. Har handlat lite på forumet och har några referenser i min goodguy-tråd https://klocksnack.se/threads/amisuh.137382/

Väl mött
Seiko 1.jpg
Seiko 2.jpg
Seiko 3.jpg
Seiko 4.jpg
 
Topp