• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX007 - valfritt armband

d@ke

Cartier
Du som har klickat dig hit vet vad detta är för klocka.
WP_20150321_13_12_25_Pro.jpg

Det som är speciellt med det här exemplaret är att urverk (7S26C), tavla och visare är helt NYA (2014), och själva caset med vridring är gamla grejer (ca -97 till -00). Ilägget och glaset är Seiko original och nya.
Detta innebär att du får en ny klocka med begynnande patina. Förutom att slänga i ett nytt verk så har jag bytt och smort några packningar och återställt den rätta trögheten i vridringen.
...hm märker nu att det här är nästan för bra så slå till innan jag ändrar mig :confused: och sparar det nya verket till ett annat projekt.
Bandet på bild är ett Läder Zulu med borstade ståldetaljer. Helt nytt i skönt mjuk kvalité.
Går att få med Seiko original Z22 Gummi eller original Jubilee. Båda är nya/oanvända.

Observera att klockan inte är provtryckt.

Prisalternativ:
Head only med nya bandstift: 1200,-
med Läder Zulu: +200,-
med Z22 Gummi: +300,-
med Jubilee: +500,-
med Z22 Gummi kopia +50,-
och frakt: +120,- REK i postens gröna med bubbelplast

Inga returer.

WP_20150321_12_39_45_Pro.jpg


WP_20150321_12_36_52_Pro.jpg


WP_20150321_13_13_12_Pro.jpg


WP_20150321_12_08_25_Pro.jpg


Först till kvarn...
 
Topp