• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX007

JohanHLM

Rolex
Säljer nu min SKX007 som jag köpte beg. för ca 1/2år sedan och har därefter fått agera beater hos mig.
Finns lite märken och repor både på boett och insert vilka jag försökt framhäva nedan.
Bandstiften som sitter på har gett upp och är numera fasta (har tyvärr inga 22mm hemma så jag är ful nog att överlämna detta till ev. köpare). Rotorn skramlar en del (vilket jag antar är normalt eftersom min tidigare Seiko Monster lät lika illa) men både gångreserv och tidhållning är bra.

Det fruktansvärt obekväma orginalgummit är bortskänkt på forumet för någon månad sedan men klockan kommer med 3 nato och 1 timefactors retro rubber vilka vardera är använda 2-3 veckor.

Sätter priset till humana 850kr inkl. frakt i postens gröna.

kyhcujB.jpg

RyOFf8r.jpg

wqe3koS.jpg

jN1P3A5.jpg

8gQ50dX.jpg
 
Topp