• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Seiko SKX007

Rizzie

Diamant
2-Faktor
Pris
1900
Returpolicy
Om något är på tok löser vi det
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer av lite klockor som tyvärr bara samlar damm. Frakt tillkommer enligt köpares önskemål. Paketpriser ordnas vid köp av flera klockor.

Sammanfattning och gruppfoto (så man slipper scrolla genom hela annonsen. Individuella presentationer därefter)
1000009835.jpg

Från vänster:
Seiko SKX007. 2300:- 2100:- 1900:-
SÅLD!!NTH Devilray LE. 3500:- 3200:-SÅLD!!
SÅLD!!Ixdao Ipose 5305. 1400:- 1200:-SÅLD!!
SÅLD!! Seiko 7548. 1200:- SÅLD!!
SÅLD!!Seiko 6923-7050. 300:- SÅLD!!
SÅLD!!Casio G-Shock DW-5610SUS-5ER. 1200:- SÅLD!!
SÅLD!! Pagani design. 400:- SÅLD!!

Mer ingående om respektive klocka:

SKX007 i beaterskick efter ett tufft liv på en surfares arm på Bali. Har sedan sin flytt till Sverige fått ett nytt urverk samt moddats en aning i form av andra visare samt safirglas. Vridning väldigt trög men går att rotera. Beror på att jag monterade en lite tjockare packning än original då jag ville att den skulle vara trögare, men blev trögare än jag väntat mig och har därefter inte orkat engagera mig ytterligare.
Kommer watch only med gummit enligt bild.
1000009623.jpg

NTH Devilray LE. En väldigt ovanlig pjäs som endast tillverkats i 25 exemplar och såldes exklusivt av watchgecko. Kommer med både länk och originalgummi.
I mycket bra skick men har naturligtvis spår av användning. Mer info finns via länkarna

Slutsåld sedan länge och borta från hemsidan, därav att jag länkar till en annan färg för spec osv.
1000009629.jpg

SÅLD!! Ixdao Ipose 5305.

Pt5000-verk. I mycket fint skick men med spår av användning. Mer info om modellen finns här

1000009739.jpg

SÅLD!! Seiko 7548, kvartsare som upplevt både det ena och det andra. Mer läsning finns här
Går som den ska. Kommer watch only med bandet på bild.
1000009741.jpg

Seiko 6923-7050. Kvarts. Bör betraktas som reparationsobjekt. Tickar på för det mesta men har vid några tillfällen stannat till för att sedan gå igång igen. Har bara hänt när den använts, har inte kunnat notera några avvikelser när det legat still i lådan.
Ena bandstiftet verkar vara någon form av hemmalösning av tidigare ägare, kan åka ut litegrann men lossnar inte helt. Glaset sitter lite löst, går att "snurra" men sitter inte så pass löst att det lossnar.
Kommer watch only.
1000009742.jpg

SÅLD!!!Casio G-Shock DW-5610SUS-5ER.
Mycket bra skick. Kommer fullset + Aftermarket camo stålkit.
1000009771.jpg

Pagani design. Fint men använt skick. Vridning fastlimmad och går således inte att rotera. Kommer i sin originalförpackning.
1000009772.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp