• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX007J med zulu och gummi

Greven

Audemars
Säljer min i stort sätt helt nya Seiko SKX007J, made in Japan, köpt från Creationwatches. Använd ett fåtal gånger, är i absolut min condition, plast fortfarande kvar på baksidan. Full set med box, instruktionsbok, stämplat cert och alla tags som följde med.

Klockan kommer på grey zulu som inhandlats från KHolmen straps http://m.kholmen-straps.webnode.se.

Pris: 1600 kr, inklusive spårbar frakt med Postnords Skicka Lätt. Föredrar Swish som betalningssätt.

Returpolicy: Skulle något i annonsen inte stämma med verkligheten så tar jag givetvis den i retur. Skulle vi ses och göra upp affären så tar jag inte klockan i retur då köparen då haft chans att undersöka den. Som sagt, klockan är i det närmaste helt ny, ungefär en månad sedan inköp.

Lite teknisk spec. (kopierad från nätet) innan jag bjuder på en bildkavalkad:
Made In Japan
Seiko Divers Automatic SKX007J1
Type Divers
Movement Automatic (SKX007)
Calibre 7S26 (21 Jewels)
Crystal Hardlex crystal
Dial Black
Bezel Unidirectional
Water resistance 200m
Bracelet width 22mm
Bracelet/Strap Rubber
Case Stainless steel
Case diameter 45mm
Case thickness 13mm

PM'a om intresse finnes så tar vi det därifrån. Har ingen goodguy-tråd ännu. Hoppas @Denke kan intyga att jag är en hedersknyffel om det skulle finnas några tveksamheter om mig som hederlig affärsman.

Bockar och bugar åt att KS upplåter annonsplats!

IMG_1255.JPG
FullSizeRender-2 copy 3.jpg
FullSizeRender-2 copy 5.jpg
FullSizeRender-2 copy.jpg
FullSizeRender-2 copy 2.jpg
FullSizeRender-2 copy 4.jpg
FullSizeRender-2.jpg
 
Topp