• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko skx007k2(såld) och Orient Bambino (också såld)

Moorflax

Patek
2-Faktor
För bara någon vecka sedan postade jag dessa två klockor i paketöppningstråden. Glad som en speleman över de två nyförvärven öppnade jag paketen och lät dem sedan bara ligga kvar i lådan.
Jag är fullkomligt dökär i min MM300 och dessa kanonur kommer aldrig att få någon egentid med sin husse. Därför får de vandra vidare direkt så kan jag köpa någon fin länk eller band till den klockan jag har kvar istället.

Pris: 2100:- med postens värdefrakt. Släpper dem för 2000:- f2f. Seikon är såld!
Orient Bambino säljes för 1150:- med rekommenderat och försäkrat brev. Bambinon är såld!

Titta gärna i paketöppningstråden för fler bilder. Jag köpte klockorna för 2292:- Jag åkte dessutom på tull så det blev någon hundring till. Orienten är provad en eftermiddag på handleden. Seiko´n är bara öppnad och avplastad.

Orienten nedan


Sekio
 
Topp