Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en skx009 och en orient mako black. En av dessa ska få ett mesh armband! Men Vilken av klockorna skulle ni sätt det på!? kan även tillägga att den som inte får mesh får ett hirsch liberty 22mm large Brown / silver på sej
jo dom har det så det är bra men kommer nog införskaffa en certina DS action diver oxå och ha den på vanlig länk så jag har skxen på mesh, Orienten på läder, certinan på original länken, citizen nighthawken på Nato. Osv. HahaHar inte båda 22mm luggar? Isåfall är det ju bara o köra varannan dag
Men i såfall är det bara att klicka hem ett mesh och kolla vilken som blir grymmast på! Sen får den andra ta lädretjo dom har det så det är bra men kommer nog införskaffa en certina DS action diver oxå och ha den på vanlig länk så jag har skxen på mesh, Orienten på läder, certinan på original länken, citizen nighthawken på Nato. Osv. Haha
Grym bild på SKXen, är det J version?Jag har en SKX som jag kör på mesh och hade en Mako tidigare på Liberty. Det blir mitt svar
no words needed!!!!!Jag har en SKX som jag kör på mesh och hade en Mako tidigare på Liberty. Det blir mitt svar
vart beställde du meshet från!?Jag har en SKX som jag kör på mesh och hade en Mako tidigare på Liberty. Det blir mitt svar
Grym bild på SKXen, är det J version?
vart beställde du meshet från!?
okej riktigt Nice. Det går ej och beställa hem!?Det är ett mesh från Staib.
Från Timedesign på bukten. Grym kvalité, lite tjockare än billigare mesh , den bär upp SKXen så den inte känns så topptung.
Glöm mesh gå på sharkmesh istället.
Då ser det ut såhär.
Tips på nån bra sida man kan inhandla från!? såg riktigt bra ut!Glöm mesh gå på sharkmesh istället.
Då ser det ut såhär.
https://klocksnack.se/threads/sharkmesh.21323/
Tips på nån bra sida man kan inhandla från!? såg riktigt bra ut!
Jamen framgår inte det av recensionen möjligen ?Tips på nån bra sida man kan inhandla från!? såg riktigt bra ut!
haha opsJamen framgår inte det av recensionen möjligen ?
;-)