• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko; SKX009, SKXDagaz, 6139, DIY Scuba+quartz.

sjodan

Omega
Avslutat. Tack KS för annonsplatsen.

Bara SKX007 Dagaz kvar, vackraste panelhönan på länge...


Seiko SKX009, använd en handfull gånger. Sedvanlig liten rispa efter länkbyte. Två länkbitar vid sidan om. Plasten på baksidan kvar.
Pris: 1200 inkl frakt.

image.jpeg


SKX007 Dagaz mod
Från den ursprungliga annonsen;
'-SEIKO 7S26 AUTOMATIC WINDING MOVEMENT
-DOUBLE- DOMED SAPPHIRE CRYSTAL WITH INNER AR
-DAGAZ BLACK "SEVENTIES" DIAL WITH 8 LAYERED SUPERLUMINOVA ON CHARCOAL SUNBURST SEMI-MATTE FINISH
-POLISHED SILVER COLOR CHAPTER RING
-SILVER SNOWFLAKE HANDS SET WITH SUPERLUMINOVA
-BLACK-MARINER INSERT on 120 CLICK BEZEL'

Med box, kort, 5-ringars oanvänt läderzulu 'vintage style' samt en utbytestavla. Hairlines samt smårepor efter bandbyte.
Pris: 1600 inkl frakt
image.jpeg


image.jpeg


Seiko 6139-7001 (1N3112)
Tung, massiv och vacker. Lite som den där kvinnliga riddaren i Game of Thrones. Nästan nytt Geckota vintagebond medföljer.
Pris: 1200 inkl frakt.
image.jpeg

image.jpeg


Det var dumt att tro man kunde bli en amatörurmakare när man knappt kan skilja på sina egna barn utan glasögon. Säljer därför mitt DIY-projekt; Scubadiver som slumpmässigt stannar en kvart i heltimme ibland. En Seiko sports quartz som står stilla samt Per Torphammars bok 'Amateur watchmaking' och ett z22. Pris 700 inkl frakt
image.jpeg

image.jpeg


Jag föredrar Swisch. Har ganska få omdömen, tycker du jag verkar opålitlig och själv har ett antal positiva omdömen så kan jag skicka först och du swischar sen eller returnerar på egen bekostnad inom två dygn. Jag skickar inom två dygn. Svarar gärna på frågor eller tar emot synpunkter, gärna innan 'minst prisvärda' -tråden. Alla bilder rakt ur Ipad utan att passera photoshop el dyl.
Räds icke. 10:- per försäljning + 100:- till BCF.

Eders.
 
Senast ändrad:
Topp