• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX013 (PB)

Troje

Omega
Pris
2.500 SEK
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu 2.500 SEK för den perfekta sommarklockan! Sista prisbumpen annars får den stanna.

Tidigare 4.000, 3.000 SEK.

Säljer en fin Seiko SKX 013. Mäter 38mm, denna mindre modell är inte alls lika vanligt förekommande som det större syskonet SKX 007. Tyvärr har jag inte mycket info kring klockan, men den är i fint skick och jag personligen har använt den mycket sparsamt. Tror den varit i min ägo c:a 3-4 år. Enda "större" skavanken som finns är på Jubileelänkens spänne, vilket jag försökt fånga på en av bilderna.

Kommer med Seiko-box, dock saknas övriga papper och instruktionsböcker.

Övriga tillbehör:
Kommer med original Seiko Jubileelänk (sitter på) samt ett original Seiko gummiband. Skickar även med två extra vridringar utöver original som sitter på klockan för tillfället. Tyvärr saknas dock original ”lume-pluppen” på originalringen. De extra vridningar som ingår är dels en Pepsi-dykarring i aluminium samt en svart keramisk GMT-ring.

Försäkrad och spårbar frakt med Posten ingår.

IMG_3001.jpg
 

Bilagor

  • IMG_3002.jpg
    IMG_3002.jpg
    371.5 KB · Visningar: 28
  • IMG_3003.jpg
    IMG_3003.jpg
    1 MB · Visningar: 27
  • IMG_3005.jpg
    IMG_3005.jpg
    478.4 KB · Visningar: 30
  • IMG_3006.jpg
    IMG_3006.jpg
    544 KB · Visningar: 35
  • IMG_3007.jpg
    IMG_3007.jpg
    351.1 KB · Visningar: 34
  • IMG_3008.jpg
    IMG_3008.jpg
    509.4 KB · Visningar: 36
Senast ändrad:
Topp