• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko SKX023 PB

Pris
2000kr
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Till salu är min fina SKX023 från 1998. En super fin sub liknande klocka fast med Seiko karaktär. Servad av forum medlem juli 2021 enligt tidigare ägare.

Bezel är blekt från alla år i solen. Lite svart-grå i färgen. Allt är original så vitt jag vet.

Den har alltid fungerat perfekt, datum och dag byter fint. På den senaste tiden har den börjat tappa flera minuter på dygn (15-20min). Tror att det behövs en service. Sätter ett snällare pris pga detta.

Specs:

Diameter: 37mm
Lugg till lugg: 44mm
Tjocklek: 11,5mm
Datum: Arabiska och Engelska

Följer med AM Jubilee och original gummi strap.

Köpte den för 3000kr, skulle vilja ha 2000kr + frakt för den idag med tanken på att den tappar lite per dygn.

B1F703DF-2DA9-4E7A-8622-EB9CC4AB29A6.jpeg

B13A0220-3EF6-4728-A1B8-A1FE081E9DD8.jpeg

Tack KS för annonsplatsen! ❤️

Tillbaka
Topp