- Pris
- 1999
- Returpolicy
- niet
- Bilder Skickat
- Ja
Seiko i trevligt subformat. 38 mm. enligt www. Klockan har fått ett helt nytt 7s26C verk. Vad "C" står för vet jag inte men det borde ju vara bättre än B....
Det är alltså ett seikomärkt verk och inte ett av dessa obrandade verk som jag har sett flera använda som utbytesverk. Fortar sig 20-30 sek per dag, extremt lite använd sen det nya verket kom i. Det gamla följer med.
Vidare har klockan fått sig ett lätt kupat glas, svårt att få på bild men jag försökte, original följer med.
Kommer med tre olika inserts, det svarta har aldrig varit monterat.
Trycktestad i badkaret, jag har haft klockan liggande i vatten ett par timmar U.A. vad det säger om vattentätheten får ni själva bedöma.
Natot på bilden följer inte med men det gör en extremt billig länk av oystervariant med omegalook.
Ev. byte mot Skx013 eller kanske en kul Orientdykare!?
Frakt som "skicka lätt" bjuder jag på.
Det är alltså ett seikomärkt verk och inte ett av dessa obrandade verk som jag har sett flera använda som utbytesverk. Fortar sig 20-30 sek per dag, extremt lite använd sen det nya verket kom i. Det gamla följer med.
Vidare har klockan fått sig ett lätt kupat glas, svårt att få på bild men jag försökte, original följer med.
Kommer med tre olika inserts, det svarta har aldrig varit monterat.
Trycktestad i badkaret, jag har haft klockan liggande i vatten ett par timmar U.A. vad det säger om vattentätheten får ni själva bedöma.
Natot på bilden följer inte med men det gör en extremt billig länk av oystervariant med omegalook.
Ev. byte mot Skx013 eller kanske en kul Orientdykare!?
Frakt som "skicka lätt" bjuder jag på.
Bilagor
Senast ändrad: