• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Skx033 Prisjusterad 11/4

GRONK

Cartier
Pris
2500
Returpolicy
Retur om överenskommet, annars nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Säljer min trevliga Seiko skx033 från 1992. Klockan går fint och alla funktioner fungerar som de ska. Klockan är använd och har spår av användning (syns tydligast på bezel) men inga större skador eller märken. Tidshållningen är god. Uppmätt inom -8s/dygn. Länken är i gott skick, men en den lilla metall biten inuti claspen har tyvärr brutits av. Men länken stänger sig som vanligt med hjälp av den överlappande säkerhets claspen som dykarklockor har. I min mening sänker detta inte klockans värde, men det är subjektivt. Jag bifogar bilder för bättre förklaring. Klockan sälj utan tillbehör (ingen låda osv). Dock kan jag slänga med ett mocka nato vid en smidig affär;)
Referenser finns.
Pris: 2700kr 2500 ink rek frakt. F2f i södra Skåne (Malmö).

IMG_9041.JPG

IMG_8992.JPG

IMG_8990.JPG

IMG_8989.JPG

IMG_8988.JPG

IMG_8993.JPG

skx033.jpg

IMG_8991.JPG

15024524493881543482217.jpg

IMG_20180409_142223.jpg

Tack KS för annonsplatsen och för ett fantastiskt forum!
Hälsningar Gustav
 
Senast ändrad:
Topp