• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SLA017, 62 MAS! Dump även om lönen är slut!

Lordkare

Omega
2-Faktor
Pris
27000
Returpolicy
24 timmar om objektet är fel beskrivet. Bilderna är en viktig del av beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Ja, ni vet vad som kan hända. Plötsligt "dyker" det upp något nytt. Denna Seiko SLA017 köptes vid gruppköpet 2017 och blev avplastad (delvis, plasten på boettens baksida är kvar) av mig den 2 april i år, då jag köpte den. Jag har kortat länken och haft den på några dagar. Ändrade och ville ha ett Tropic Strap som köptes från Uncle Seiko.
Gummit har jag provat några dagar. Vid bandbyte har jag givetvis tejpat bandhornen. Jag har använt den i rotation med ett antal andra klockor. Däremellan i winder.
Jag har verkligen kollat och kan inte se ett enda hairline på klockan. Närmre mint än detta kommer man inte enligt min uppfattning. För varje riktig hairline du kan visa mig, drar jag av 500:-
Betalning med Swish! F2F går att ordna. Ingen retur vid F2F.
Beror naturligtvis på om man vill röra på sig, om vi inte bor nästgårds.
Kommer du till Lidköping vid lunch bjuder jag på fläsk med löksås (min hemgjorda) kokta Amandinepotatisar samt kaffe med Toscamazariner köpta av restaurangskolan här i Lidköping. Om du åkt långt finns det rum på flera ställen med bra pris och frukost. Kontakta mig så bokar jag. Enkelrum med frukost ca 800:-

Skickar helst inte men kan ordnas på köparens bekostnad och risk.
Inget byte denna gång då nytt är på väg. Pris: 27.000 eller BRO! Gäller 2 dagar till!
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka denna, men inte under pågående affär. PM:a om det är något jag glömt!
Min GG-tråd: lordkare.43784
IMG_1410.jpg IMG_1411.jpg IMG_1414.jpg IMG_1418.jpg IMG_1420.jpg IMG_1422.jpg IMG_1424.jpg IMG_1426.jpg IMG_1428.jpg IMG_1430.jpg
 
Senast ändrad:
Topp